martes, 8 de abril de 2008

Va de premis!


M'afalaga haver de dir que han tornat a triar el meu blog per tal d'atorgar un altre premi. Aquest cop ha estat l' Stripper, i el premi es Dardo 2008. El lema del mateix és :
“La I Entrega de Premis Dardo 2008 s’obre pas entre un gran elenc de premis de reconegut prestigi en el món de la literatura, i amb ell reconeix els valors que cada blocaire mostra cada dia en el seu esforç per transmetre valors culturals, ètics, literaris, personals, etc.., que demostra la seva creativitat a través del seu pensament viu que està i roman, innat entre les seves lletres, entre les seves paraules trencades”.

Els blogs que sel.lecciono aquest cop són els següents:

1. Les Croniques de Berlin del Ferran
2. La Nau Argos del Jaume Puig
3. El Blog del Mikel
4. El Blog del Ramon Font
5. El racó de la Sara Maria

Sé que alguns ja l'han rebut, però aixi com també li tornaria a donar a l'Stripper, aquests considero que se'l mereixen... ( i els altres que no he posat també!!... però he de triar....)

Gràcies per seguir-me llegint i fer gran aquest blog.

10 comentarios:

Striper dijo...

Felicitas per el teu premi tant ben merescut i tambe als teus premiats. Petons.

Mikel dijo...

es divertit aixo dels premis ;-)
Felicitats i Gracies!!!

Anónimo dijo...

Comor, quer...
Sílvia però si el meu blog i jo som uns pobres pigalls.
És ben cert que fa ben poc que em moc per aquest món de la blogosfera, però, tot i així, trobo exagerat rebre un premi. És el primer que m'atorguen. I més de les característiques en qüestió. En fi, maca, vaig a veure que s'ha de fer ens aquests casos. I el que està clar, és que això m'exigirà esforçar-se més en el meu bloc, que darrerament estava una mica desmotivat.
Reitero el que he dit. Mil gràcies vendrellenca.
Un petonet

Борис Савинков dijo...

Moltes gràcies pel premi. M'afalaga molt que el meu blog t'agradi. Els premis entre blogs són un curiós trenat de complicitats entre desconeguts. Impensable en altres temps.

Ens seguim llegint !

Ferran Porta dijo...

M'ha agradat aquesta reflexió d'en Jaume: "curiós trenat de complicitats entre desconeguts". Ja és això, ja.
Mil gràcies per la menció, Syl. Amb premis o sense, segur que continuem esperant els posts mútuament!

Jobove - Reus dijo...

gràcies per passar-te pel nostre blog, estem a la teva disposició pel que et convingui, el teu el trobem força interesant

salutacions des de Reus

Sara Maria dijo...

Gràcies Sylvie!!

Sergi dijo...

El teu blog darrerament s'hauria de dir: Reflexiones y aumentos de autoestima para amigos blogeros... Quina tia tu... Bé, felicitats a tots els guanyadors!!! I a tu guapa.
Salut i reconeixements públics

merike dijo...

Felicitats per el teu premi i als teus premiats!

Sylvie dijo...

Eps gent... tot i que amb retard us agraeixo els comentaris, agraiments, felicitacions....

Petonets!